IMO, czyli jak dać satysfakcję i nie dostać zadyszki?

150x110

In My Opinion, w skrócie IMO to innowacyjny projekt dedykowany strefie handlowo – usługowej. Jego celem jest promowanie zachowań skutkujących poznaniem opinii Konsumentów i wdrażaniem ich sugestii. Misja IMO odpowiada potrzebom dwóch sfer – Firm i Konsumentów:

Udział w projekcie IMO oznacza otwarcie Firmy na potrzeby Klientów i dopasowanie się do konkretnych oczekiwań. Dzięki wdrożeniu sugestii Konsumentów Firma staje się synonimem wysokiej jakości usług, innowacyjnego podejścia do potrzeb Konsumentów i dążenia do ich pełnej satysfakcji.

Jak działa IMO?

  1. Dołączając do programu Firma otrzymuje zestaw identyfikacyjny: naklejki do oznakowania lokalu, stojak i wizytówki. Staje się częścią projektu IMO, a tym samym potwierdza, że opinia Klientów jest naprawdę ważna.
    Profil Firmy pojawia się na stronie imo.pl, przez co staje się widoczny dla grona Klientów zainteresowanych najwyższą jakością.
  2. Odwiedzając lokal Klienci otrzymują wizytówki zawierające instrukcję dodawania opinii. Dzięki komentarzom Konsumentów Firma uzyskuje kluczową informację zwrotną: poznaje potrzeby Klientów, odkrywa atuty i mankamenty swoich usług. Zyskuje wiarygodne źródło informacji, które stanowi gotowy plan efektywnego rozwoju.
  3. Właściciel Firmy jest w stałym kontakcie ze swoimi Klientami – może odpowiadać na ich pytania i wątpliwości zawarte w opiniach, przesyłać informacje o promocjach i nowościach. IMO udostępnia wygodne narzędzie komunikacji, które można wykorzystywać na wiele sposób.

 

Jakie korzyści przynosi udział w IMO?

Przede wszystkim: Firma staje się Ekspertem w zaspokajaniu potrzeb Konsumentów. Zyskuje ich zaufanie, a oni umacniają jej wizerunek. Wykorzystuje skuteczną formę reklamy – rzetelne opinie Klientów, a jednocześnie poprawia swoją widoczność w sieci. Zwiększa zainteresowania swoimi usługami, a tym samym pomnaża wpływy.

Firmy, które jako pierwsze dołączyły do programu IMO to Poliklinika Ginekologiczno – Położnicza Arciszewcy, restauracja Sztuka Mięsa oraz salon fryzjerski Twój Styl. [Ich historie sukcesu potwierdzają, że wnikliwe słuchanie Klientów i odpowiadanie na ich sugestie stanowią podstawę efektywnego rozwoju.] PR & Marketing Manager Polikliniki – Marta Arciszewska–Kasprzak podkreśla: „Dążąc do utrzymania wysokiego poziomu obsługi, staramy się coraz lepiej poznawać naszych pacjentów. Dlatego przyłączyliśmy się do programu In My Opinion, który pozwoli na jeszcze wygodniejsze i bardziej przejrzyste wyrażanie swoich opinii, a dzięki temu Poliklinika pozostanie wyjątkowym miejscem, które zmienia się dla swoich pacjentek.”

[Szczegółowe informacje są dostępne na stronie imo.pl]